Diensten - Voicemail communicatie

 

Interconnection voicemail communicatie is het massa communicatiemiddel waarbij voicemails op mobiele telefoons ingesproken worden. Wij hebben deze dienst vZine genoemd. Met deze dienst is het mogelijk grote doelgroepen te bereiken met gesproken mededelingen. 

U kunt berichten naar de voicemailbox van uw medewerkers of klanten sturen, zonder dat ze gebeld worden. De ingesproken boodschap wordt als audiobestand in de voicemail box geplaatst en de eigenaar wordt op het bericht geattendeerd via een sms. Het is het middel om in te zetten bij interne communicatie, reclame en campagnes en uitgevers. 

Zo kunt u op een unieke en persoonlijke manier, effectief communiceren.



Service


Vzine; uniek, persoonlijk en effectief.

Met Interconnection kunt u gesproken berichten naar de voicemail box van uw medewerkers of klanten sturen, zonder dat u ze hoeft te bellen. De ingesproken boodschap wordt als audiobestand in de voicemailbox geplaatst en de eigenaar wordt op het bericht geattendeerd via een gratis sms. Zo is het mogelijk om op een unieke en persoonlijke manier, effectief communiceren.

 Zakelijke voicemail communicatie kan voor zowel interne communicatie als voor reclame en campagnes ingezet worden.

Interconnection en daarmee vZine levert een applicatie dat aangeboden kan worden voor een maandelijkse licentie (SaaS) in combinatie met een revenu share.

  • Persoonlijk: De stem van de verzender, de herkenning inspelen, de emotie en zo te overtuigen.
  • Uniek en innovatief: Unieke manier van communiceren niet alledaags dus vernieuwend exclusief.


  • Effectief: Mensen hebben hun telefoon altijd bij zich. Uit onderzoek blijkt dat 80% van de ontvangers hun voicemails afluistert op moment van rust, bijvoorbeeld tijdens woon- werk verkeer, terwijl e-mails al snel worden weg geklikt.


  • Eenvoudig: Voor de gebruiker aan te maken en door de afluisteraar te beluisteren.
  • Mogelijkheid tot conversie: Per bericht kan een zogenaamd doorschakelnummer worden meegegeven waar de ontvanger naar wordt doorverbonden. Dit door aan het einde van het voicemail bericht op de “1” toets te drukken. Handig bij een oproep dat men zou kunnen stemmen op iets.

Zakelijke voicemail communicatie is het communicatie concept dat effectiever is gebleken dan eMail, sms of computer memo, waarbij de gemiddelde conversie bij meer dan 50 casussen het afgelopen jaar 82% was. Zodoende is het aantoonbaar gemaakt dat interne en externe zakelijke voicemail communicatie wel degelijk potentie heeft getoond als alternatieve manier van adverteren en communicatie acties.

Media en uitgevers


Wilt u met Interconnection’s vZines ook persoonlijke berichten sturen aan uw doelgroep? Creëer interesse en betrek uw bezoekers door persoonlijke berichten te sturen. Uit recente onderzoeken blijkt dat de sales conversie van voicemail communicatie tussen de 7% en 19% liggen. Gebruik de stemmen van personaliteiten die bekend zijn bij uw doelgroep (artiesten, leiders, BN’ers) en het bericht heeft nog meer overtuigingskracht. De ontvanger ziet tevens in de notificerende sms dat hij/zij een voicemail van die bekendheid heeft, wat leidt tot nóg hogere conversie!

Voicemail marketing; een persoonlijke bericht naar je doelgroep


Met Interconnection stuurt u een gesproken boodschap naar de voicemail box van uw doelgroep. Deze gesproken boodschap laat u bijvoorbeeld inspreken door een bekende Nederlander. U maakt hierbij gebruik van de kracht en bekendheid van stemmen om consumenten te informeren, betrokkenheid te creëren, te overtuigen of te entertainen. De ontvanger krijgt bij de voicemail een notificatie sms met 80 vrije karakters (“je hebt een voicemail ontvangen van Hans Teeuwen met de introductie van zijn nieuwe voorstelling. Bel 1233 om af te luisteren”).


Bovendien is er vanuit voicemail een mogelijkheid voor conversie. Per bericht kan een zogenaamd doorschakelnummer, middels een keuzemenu [link page], worden meegegeven. Hier kan de ontvanger naar worden doorverbonden. Aan het einde van het beluisteren van het voicemailbericht kan de ontvanger op de "1" toets te klikken. Zo wordt de ontvanger doorgeschakeld naar een informatie of ticketservice lijn.

Uitgevers

Het is ook mogelijk om Interconnection zakelijke voicemail communicatie in te zetten als uitgever. Bovendien is het zo dat uitgevers met een inkomstenmodel, kickback op de afgeluisterde minuten krijgen.

Een voorbeeld van een uitgever die gebruik maakt van voicemail communicatie is de ANWB. Via een widget op de ANWB website kunnen consumenten zich aanmelden. Wie zich aanmeldt, ontvangt een code op zijn telefoon die in de widget moet worden ingevoerd. Vanaf dit moment kan de consument zijn vZines ontvangen.

Voorbeelden:

  • Een artiest biedt zijn/haar fans de mogelijkheid om zich in te schrijven via een widget. Zodra er een nieuw nummer uitkomt zal de ingeschreven fan als eerste het nieuwe nummer in zijn voicemail ontvangen. Dit met de mogelijkheid om via de doorverbind optie (druk op één) de nieuwste single of album te bestellen. Artiesten die gebruik maken van onze dienst zijn Acda en de Munnik en Ali B [link page referenties].
  • Een goed doel kan de ambassadeur van dat doel voor het inspreken van een boodschap. Door de conversiemogelijkheid kan de consument met één druk op de knop geld storten.

  • Een tijdschrift biedt de consument de mogelijkheid, zich aan te melden (via de website) voor een persoonlijke voicemail. Deze voicemail krijgt de consument een dag voordat het nieuwe magazine in de winkel ligt in zijn voicemail box. Hierin geeft de hoofd redacteur highlights over de inhoud.

via een widget klanten te werven Geen eigen lijst met nummers om uw vZines naar te versturen? Het is mogelijk om. Deze widget kan geplaatst worden op bijvoorbeeld de bedrijfswebsite of op een ander medium waarvan u denkt dat uw doelgroep te vinden is.

Enthousiast geworden van deze speciale manier van het bereiken van uw doelgroep? Ga meteen naar de aanvraagpagina.

Referenties


Interconnection heeft met haar Zakelijke Voicemail communicatie onder de naam vZine al jaren haar naam gevestigd. Hieronder zijn enkele referenties om aan te tonen voor welke doeleinden Zakelijke Voicemail communicatie kan worden ingezet.

@ACHMEA: Met betrekking tot de overstromingen in Hait heeft ACHMEA medewerkers opgeroepen om te doneren ten bate van Haïti. Tussen 14.00-14.30 kregen ruim 8.000 medewerkers van ACHMEA een voicemail waarin de Voorzitter van de Raad van Bestuur hen vroeg geld te doneren op een speciaal aangemaakt rekeningnummer. 91% van alle ontvangers hebben het bericht hebben afgeluisterd wat resulteerde in de reactie dat binnen 48 uur ruim EUR 32.000 werd overgemaakt naar het rekeningnummer.

@Qurius: Bij Qurius heeft de nieuwe CEO zichzelf geïntroduceerd via voicemail. Om 08.00 s’ochtends heeft de nieuwe CEO van Qurius, Leen Zevenbergen, een interne voicemail ingezet via vZine als introductie medium en greep daarbij de gelegenheid aan om de 400 medewerkers zijn beste wensen voor het nieuwe jaar over te brengen. De ontvangers waardeerden de persoonlijke wijze waarop dit gebeurde, 98% van hen heeft het bericht beluisterd.

@Ali B; @Acda en de Munnik: Zowel Ali B als Acda en de Munnik maken gebruik van voicemail communicatie voor hun eigen branding. Via de Acda en de Munnik voicesms site kun je je vrienden en familie verrassen met een origineel voicemailbericht, ingesproken door Thomas Acda en Paul de Munnik. Op de Ali B voicesms site kun je een leuk stukje horen en versturen. Nadat je je hebt geregistreerd, kun je een voicemailboodschap uitkiezen en naar maximaal drie vrienden sturen.

@TMG: Bijna 1.500 medewerkers van de Telegraaf Media Groep werden verrast met een voicemailbericht van hun CEO Ad Swartjes. Hierin nodigde hij hen op een persoonlijke manier uit voor een bijeenkomst.

@MWG: Met een leuke voicemail reminder ingesproken door schrijver en cabaretier Vincent Bijlo heeft MWG de leden op de hoogte gebracht van het laatste nieuws over het congres. Het op karakteristieke wijze ingesproken bericht werd door 88% van de ontvangers afgeluisterd en zover bekend, als leuk en entertainend beoordeeld.

@IT/Staffing: IT/staffing houdt zijn medewerkers via een Interconnection/vZine op de hoogte van het laatste nieuws. Tussen 15.00-15.30 heeft een kleine 100 man, voornamelijk managers, een voicemailbericht van hun werkgever ontvangen. Dit met het laatste nieuws, namelijk de lancering van een nieuw concept. Naast informatie over de lancering werd via dit 100% beluisterde voicemailbericht ook om de reactie & input van de managers gevraagd.

@KPN; @Getronics; KPN en Getronics hebben hun medewerkers een reminder voor een chatsessie met de Raad van Bestuur gestuurd. Via de ingesproken voicemail welke tussen 08.00-08.30 verstuurd is, heeft Ad Scheepbouwer, CEO van KPN, medewerkers van KPN en Getronics ingelicht. 89% van heeft de bijna 15.000 medewerkers het bericht beluisterd en 86% heeft in zijn totaliteit beluisterd.

Bent u overtuigd van de kracht van interne en externe voicemail communicatie? 

Neem dan nu contact op met Interconnection, de expert in vZine: Zakelijke voicemails.

Testimonials

@ANWB: Middels zakelijke voicemail communicatie op de website van de ANWB kan je jezelf aanmelden voor gratis up-to-date verkeersinformatie. Hiermee ontvang je automatisch een gesproken bericht in je voicemailbox. 

@Legpuzzels: De online webwinkel van Legpuzzels.nl heeft veel te maken met online credit card betalingen dankzij de Anti Creditcard fraude mogelijkheden van Interconnection worden veel complicaties ingedekt.

@YourGift: YourGift Cards is de enige echte cadeaucard van  Nederland en te besteden bij duizenden acceptatiepunten. Dit bedrijf is een van de vele klanten die gebruik maakt van een betaalde 0900 nummer verkregen bij Interconnection.

@PrepaidUnion: Bij Prepaid Union zijn ze maar al tevreden met hun mooie zakelijke netnummer. Dit nummer is gekoppeld aan een IVR keuzemenu; buiten kantoortijden is het nummer doorgeschakeld.