FAQ Algemeen

 

Wij proberen zoveel mogelijk duidelijkheid en helderheid op onze website te creëren. Om wat vragen toch nog te toelichten hebben wij per dienst antwoorden op de meest gestelde vragen. Interconnection streeft ook op haar eigen website naar een zo klantvriendelijk mogelijke toenadering. Mist u een functionaliteit, is er toch iets onduidelijk? Dan stellen wij het op prijs als u onze feedbackformulier invult.

Heeft u desondanks alle informatie en antwoorden toch nog vragen of wilt u direct aanvraag doen aangaande een van onze diensten ga dan meteen door naar onze contactformulier .

FAQ Servicenummers

 

Q: Wat zijn 0800- of 0900-nummers?

A: 0800-nummers zijn telefoonnummers die bedrijven nemen om hun bereikbaarheid te vergroten, voor de beller is deze dienst gratis. 0900-nummers zijn telefoonnummers waar de beller een tarief betaald. Bedrijven behalen een bepaalde winst uit deze gesprekken. Meer informatie? Lees verder.

 

Q: Kan een 0800-nummer gekoppeld worden aan een ander telefoonnummer?

A: Interconnection zorgt voor een correcte activatie van uw gratis telefoonnummers. Telefoongesprekken worden gekoppeld aan uw eindbestemming. Het is ten alle tijde mogelijk om het gekoppelde telefoonnummer te wijzigen. Als uw eindbestemming een mobielnummer is dan kost dat u €0,29 per minuut.

 

Q: Is het mogelijk om een 0800-nummer alleen bereikbaar te maken voor vaste lijnen?

Als u het te kostbaar vindt om te betalen voor mobiele telefoons dan is het mogelijk om uw 0800-nummer alleen bereikbaar te maken met een vaste lijn. Lees meer over gratis nummers hier.

 

Q: Is een 088 nummer een betaald nummer of een gratis nummer?

A: Bij een 088-nummer zijn er geen kosten voor inkomende mobiele gesprekken, echter u ontvangt ook geen inkomsten.

 

Q: Wat is het verschil tussen korte en lange telefoonnummers?

A: Er is geen verschil in korte of lange servicenummers, wel zijn korte informatienummers makkelijker te onthouden en daarom populair bij bedrijven. Heeft u al besloten of u een lang of kort telefoonnummer wenst? Vul dan hier het contactformulier in met uw aanvraag.

 

Q: Leveren jullie ook 0906 / 18+ lijnen?

A: Ja, Interconnection levert ook 0906-nummers, deze zijn naast erotische nummers ook voor informatiediensten bruikbaar.

 

Q: Hoe zoek ik een nummer?

A: Kijk meteen hier welke telefoonnummers beschikbaar zijn neem contact met ons op en wij leggen het nummer voor u vast.

 

Q: Zijn servicenummers alleen nationaal te bereiken?

A: Ja, servicenummer kunnen alleen gebeld worden vanuit Nederland. Zijn uw klanten ook bellers vanuit het buitenland dan heeft u twee opties:
1. U vraagt een zakelijk netnummer aan bij ons;
2. Wij kunnen internationale (service)nummers voor u aanvragen in de gewenste landen. Vul uw aanvraag nu in.

 

Q: Twijfelt u of u een kort of lang servicenummer zult nemen?

A: De OPTA toetst jaarlijks de effectiviteit van korte servicenummers. Wij raden u aan bij twijfel te kiezen voor een standaard (lang servicenummer, zevencijferig) informatienummer.

 

Q: Wat is de procedure voor het aanvragen van een telefoonnummer?

A: Kiest u voor een servicenummer dan volgt er een procedure tot 3 weken. Uw nummer(s) worden via Interconnection geregistreerd en geactiveerd.

Uw telefoonnummers kunnen perfect gecombineerd worden met onze telefoon keuzemenu (IVR), Live Chat Support, RiskReport en Zakelijke Voicemail communicatie diensten. Bel ons op 0800-7009290 of neem contact met ons op via ons contactformulier.

Testimonials

@ANWB: Middels zakelijke voicemail communicatie op de website van de ANWB kan je jezelf aanmelden voor gratis up-to-date verkeersinformatie. Hiermee ontvang je automatisch een gesproken bericht in je voicemailbox. 

@Legpuzzels: De online webwinkel van Legpuzzels.nl heeft veel te maken met online credit card betalingen dankzij de Anti Creditcard fraude mogelijkheden van Interconnection worden veel complicaties ingedekt.

@YourGift: YourGift Cards is de enige echte cadeaucard van  Nederland en te besteden bij duizenden acceptatiepunten. Dit bedrijf is een van de vele klanten die gebruik maakt van een betaalde 0900 nummer verkregen bij Interconnection.

@PrepaidUnion: Bij Prepaid Union zijn ze maar al tevreden met hun mooie zakelijke netnummer. Dit nummer is gekoppeld aan een IVR keuzemenu; buiten kantoortijden is het nummer doorgeschakeld.