Een goede klantenservice is de levensader van ieder bedrijf. Met acties, promoties en super kortingen kunt u veel klanten aantrekken maar als u er niet voor zorgt dat u loyaliteit opbouwt heeft uw business geen houdbaar succes.
Middels de extra service die Interconnection levert zorgen wij ervoor dat uw klanten terug keren. En wij helpen u erbij om uw klant tevreden iet houden, tevreden genoeg dat zij positieve feedback uiten over uw zaken naar anderen toe, die wellicht uw product of service ook willen uitproberen en zodoende ook positieve klanten worden.
Als u een goede sales persoon bent, dan kunt u alles eenmaal aan iemand verkopen. Maar het is uw instelling betreft de klanten service dat bepaald of u die persoon nogmaals of iets anders zult verkopen. De essentie van een goede customer service is de relatie op te bouwen met uw klanten - een relatie waarbij elke individuele klant de drang voelt om een aankoop te doen.
Hoe zorgt u ervoor om zo een relatie te waarborgen? Door het onthouden van een ultiem geheim omtrent klantenservice en door correct daarop te handelen; “U zult beoordeeld worden door hoe u overkomt, niet door wat u zegt”.
Met onze Live Chat Support; onze Chatservice chattool kunt u uw klanten service uitbesteden. Daarnaast bieden wij IVR ofwel keuzemenu opties voor uw telefonie aan.
@ANWB: Middels zakelijke voicemail communicatie op de website van de ANWB kan je jezelf aanmelden voor gratis up-to-date verkeersinformatie. Hiermee ontvang je automatisch een gesproken bericht in je voicemailbox.
@Legpuzzels: De online webwinkel van Legpuzzels.nl heeft veel te maken met online credit card betalingen dankzij de Anti Creditcard fraude mogelijkheden van Interconnection worden veel complicaties ingedekt.
@YourGift: YourGift Cards is de enige echte cadeaucard van Nederland en te besteden bij duizenden acceptatiepunten. Dit bedrijf is een van de vele klanten die gebruik maakt van een betaalde 0900 nummer verkregen bij Interconnection.
@PrepaidUnion: Bij Prepaid Union zijn ze maar al tevreden met hun mooie zakelijke netnummer. Dit nummer is gekoppeld aan een IVR keuzemenu; buiten kantoortijden is het nummer doorgeschakeld.