Diensten - Klantenservice

 

Een goede klantenservice is de levensader van ieder bedrijf. Met acties, promoties en super kortingen kunt u veel klanten aantrekken maar als u er niet voor zorgt dat u loyaliteit opbouwt heeft uw business geen houdbaar succes.

Middels de extra service die Interconnection levert zorgen wij ervoor dat uw klanten terug keren. En wij helpen u erbij om uw klant tevreden iet houden,  tevreden genoeg dat zij positieve feedback uiten over uw zaken naar anderen toe, die wellicht uw product of service ook willen uitproberen en zodoende ook positieve klanten worden. 

IVR

Keuzemenu telefoon

 

Uw telefonische bereikbaarheid efficiënter & goedkoper? Dat kan! InterConnection maakt namelijk gebruik van een eigen telefoonmenu ofwel Interactive Voice Respons Systeem (IVR).

Keuzemenu telefoon, is een toepassing middels het toetsenbord of soms via spraakherkenning opdrachten aan een computer gegeven kunnen worden. IVR wordt vooral ingezet om de bereikbaarheid van organisaties te verhogen. Er zijn drie typen toepassingen:

  • Informatievoorziening;
  • Klantherkenning en/of vaststellen van de klantvraag;
  • Transacties.

Bij de toepassing informatievoorziening
kan de klant informatie opvragen via een keuzemenu. Denk bijvoorbeeld aan een reisinformatie, weer of klok telefoonlijn, waarbij de beller meteen op de hoogte wordt gehouden van actuele informatie. Een keuzemenu inzetten ten behoeve van informatievoorziening is gunstig voor het verschaffen van actuele, gepersonaliseerde en gedetailleerde informatie. De klant komt in het systeem door vragen te beantwoorden, terecht bij de informatie waar de klant naar op zoek is.

De meest voorkomende toepassing van IVR is klantherkenning en het vaststellen van een klantvraag. Denk hierbij aan keuzemenu’s waar de beller gepersonaliseerde vragen moet beantwoorden voor identificatie. Ook basis van aangeven naar welke informatie de klant naar opzoek is “heeft u een vraag over... toets 1, heeft u een vraag over... toets 2...”. De informatie zoekende wordt op basis van de keuze die gemaakt is doorverbonden met de correcte afdeling. Het identificeren van de klant op basis van een klantnummer, postcode of het telefoonnummer scheelt tijd en zorgt voor meer klanttevredenheid.

Het is ook mogelijk om transacties uit te voeren, de klant geeft informatie door en zet daardoor een handeling in gang. Denk aan saldo informatie, opwaarderen van prepaid kaarten, betaald parkeren. Deze toepassing leent zich vooral goed voor relatief eenvoudige transacties die binnen een korte tijdsspan uitgevoerd kunnen/moeten worden.

Ons geavanceerde IVR systeem is 24/7 beschikbaar. Bent u geïnteresseerd in de keuzemenu telefonie mogelijkheden voor uw bedrijf? Ga naar ons contactformulier

Testimonials

@ANWB: Middels zakelijke voicemail communicatie op de website van de ANWB kan je jezelf aanmelden voor gratis up-to-date verkeersinformatie. Hiermee ontvang je automatisch een gesproken bericht in je voicemailbox. 

@Legpuzzels: De online webwinkel van Legpuzzels.nl heeft veel te maken met online credit card betalingen dankzij de Anti Creditcard fraude mogelijkheden van Interconnection worden veel complicaties ingedekt.

@YourGift: YourGift Cards is de enige echte cadeaucard van  Nederland en te besteden bij duizenden acceptatiepunten. Dit bedrijf is een van de vele klanten die gebruik maakt van een betaalde 0900 nummer verkregen bij Interconnection.

@PrepaidUnion: Bij Prepaid Union zijn ze maar al tevreden met hun mooie zakelijke netnummer. Dit nummer is gekoppeld aan een IVR keuzemenu; buiten kantoortijden is het nummer doorgeschakeld.