Diensten - Klantenservice

 

Een goede klantenservice is de levensader van ieder bedrijf. Met acties, promoties en super kortingen kunt u veel klanten aantrekken maar als u er niet voor zorgt dat u loyaliteit opbouwt heeft uw business geen houdbaar succes.

Middels de extra service die Interconnection levert zorgen wij ervoor dat uw klanten terug keren. En wij helpen u erbij om uw klant tevreden iet houden,  tevreden genoeg dat zij positieve feedback uiten over uw zaken naar anderen toe, die wellicht uw product of service ook willen uitproberen en zodoende ook positieve klanten worden. 

Live Chat Support 

Klantenservice uitbesteden 

 

Heeft u een webshop maar geen tijd voor 24 uur support? U wilt natuurlijk zo goed mogelijk bereikbaar zijn voor uw klant, echter is het waarschijnlijk dat u niet 24/7 uw klanten te woord kunt staan. Heeft u al gedacht aan outsourcing van uw online klantenservice? Ofwel de customer service uitbesteden middels chatservice en optioneel binnenkomende email? Dan bent U bent bij Interconnection aan het juiste adres.

InterConnection is erkend in het optimaliseren van uw klantenservice. Verhoog uw conversie & service en creëer zodoende beter klantcontact: verhoog uw omzet!

Interconnection geeft uw bedrijf de mogelijkheid om uw klanten in real time te woord te staan. Met een "Live Chat Support" button op uw website maakt u het de bezoeker van uw site mogelijk direct contact op te nemen met een van de supportmedewerkers. Indien de bezoeker extra informatie wenst klikt hij of zij op het "Live Chat" icoon en start er een 1-op-1 chatsessie. Naast het verlenen van adequate service, creëert u ook klant loyaliteit en vertrouwen. 

De chattool van InterConnection kan standaard naar wens ingezet worden in het Nederlands of Engels en andere talen kunnen op aanvraag toegepast worden. Een kopie van de chatsessie zal desgewenst naar het eMailadres van uzelf en de bezoeker kunnen worden verstuurd.

Waarom Interconnection Live Chat Support:

  •  Uitbesteden van uw helpdesksupport;
  •  Zeer geschikt voor klantgerichte organisaties;
  •  Mogelijkheid chatsessies te voeren met tot 3 klanten tegelijk;
  •  Een in gebruik: Het kan heel makkelijk on- en offline worden gezet. De status van bereik ziet u dan op de website.
  •  Betaalbaar;
  •  U kunt via de tool op verzoek afbeeldingen en bestanden zoals handleidingen uploaden naar de bezoeker; 
  •  Meerdere talen.

Nu uw klantenservice uitbesteden? Vraag direct aan!

Testimonials

@ANWB: Middels zakelijke voicemail communicatie op de website van de ANWB kan je jezelf aanmelden voor gratis up-to-date verkeersinformatie. Hiermee ontvang je automatisch een gesproken bericht in je voicemailbox. 

@Legpuzzels: De online webwinkel van Legpuzzels.nl heeft veel te maken met online credit card betalingen dankzij de Anti Creditcard fraude mogelijkheden van Interconnection worden veel complicaties ingedekt.

@YourGift: YourGift Cards is de enige echte cadeaucard van  Nederland en te besteden bij duizenden acceptatiepunten. Dit bedrijf is een van de vele klanten die gebruik maakt van een betaalde 0900 nummer verkregen bij Interconnection.

@PrepaidUnion: Bij Prepaid Union zijn ze maar al tevreden met hun mooie zakelijke netnummer. Dit nummer is gekoppeld aan een IVR keuzemenu; buiten kantoortijden is het nummer doorgeschakeld.